הורדת שיער באינפרא אדום - טיפול IPL

הורדת שיער באינפרא אדום – טיפול IPL

אם אתם מעוניינים להיפטר לטווח ארוך מהשיער המיותר, כדאי שתכירו את שיטת הורדת שיער באינפרא אדום – טיפול (IPL (Intense pulsed light. מדובר בשיטה ותיקה להורדת שיער המתבצעת באמצעות מכשיר אינפרא אדום. המכשיר שולח קרני אור באורכי גל שונים המחממים את שורש השיערה וכך משמידים את השורש ומונעים צמיחה עתידית. בניגוד להסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום מיועדת גם לבעלי עור כהה ונחשבת לכואבת פחות. בנוסף, מכשיר הלייזר פועל על אורך גל אחד בלבד, בעוד שאינפרא אדום פועל על כמה גלים באורכים שונים – כך שתוכלו להבחין בתוצאות טובות יותר בטיפול אינפרא אדום.

אילו הכנות נדרשות לפני כל טיפול?

לפני הורדת שיער באינפרא אדום – טיפול IPL, אני מנקה את האזור המיועד להורדת השיער ומגלחת אותו.
לאחר מכן, אני מורחת על האזור ג'ל שמקל על הכאב וסופג את האנרגיה של מכשיר האינפרא אדום, בשלב הבא אני מתחילה בהעברת המכשיר על העור, כל טיפול נמשך בין כמה דקות לשעה, בהתאם לגודל האזור.

האם ניתן להסיר שיער בכל אזור בגוף?

כן. הורדת שיער באינפרא אדום – טיפול IPL מיועד להסרת שיער מהפנים וכן מאזורים גדולים כמו רגליים, מפשעות, גב, ידיים, חזה ועוד.

למי מיועד הטיפול?

הורדת שיער באינפרא אדום – טיפול IPL מיועדת לכלל האוכלוסיה מלבד אנשים בעלי שיער ג׳ינג׳י, בלונדיני או לבן. הטיפול אינו מומלץ לסובלים מבעיות הורמונליות, ועדיף להתחיל בטיפולי אינפרא אדום מגיל 18.

האם ישנן תופעות לוואי?

לאחר הטיפול עשויות להופיע אדמומיות ונפיחות בעור. תופעות אלו חולפות בדרך כלל כמה שעות עד ימים לאחר הטיפול. לאורך כל תקופת הטיפול חשוב מאוד להגן על העור מפני השמש באמצעות מריחת קרם הגנה, זאת כדי להימנע מהופעת פיגמנטציה. בשל הסכנה לפיגמנטציה, עדיף לעבור את הטיפול במהלך החורף ולא בזמן הקיץ.

הטיפול אינו כואב במיוחד. לפני התחלת הטיפול אני מורחת משחה מאלחשת המסייעת להקלה וצמצום הכאב.

מי רשאי לבצע טיפול במכשיר אינפרא אדום?

חשוב מאוד לגשת לטיפול הסרת שיער במכשיר אינפרא אדום רק אצל קוסמטיקאיות מורשות ומנוסות שעברו הסמכה לכך.

כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות?

רבים מהמטופלים יכולים להבחין בשינוי כבר מהטיפול הראשון. השיער יהפוך לשברירי וינשור במהרה. לאחר 3-5 טיפולים יופיע השינוי המשמעותי כשהשיער יהפוך לדליל יותר. כמות הטיפולים משתנה בין כל מטופל ומטופל ותלויה באזור הגוף שממנו מעוניינים להסיר את השיער המיותר. בדרך כלל יש צורך ב-7 עד 12 טיפולים. יש להמתין כחודש בין כל טיפול.

אז אם אתם מעוניינים להיפטר מהשיער המיותר וליהנות מגוף ופנים חלקות, אתם מוזמנים לפנות אליי. אשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ולהשיב לכם על כל השאלות.

גלילה למעלה