אנטי אייג׳ינג

טיפול אנטי אייג'ינג

עם הזמן וככל שאנחנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מהגמישות שלו. גופנו מפסיק לייצר אלסטין עם הגיענו לגיל ההתבגרות, ובמשך השנים חלה התמעטות בייצור הקולגן המעניק מראה מלא לעור. כתוצאה מכך, העור נראה נפול ומופיעים קמטים, קמטוטים וקפלים. בנוסף לכך, העור מאבד מהלחות שלו והוא נהיה יבש יותר, הזוהר שאפיין אותו מתפוגג והוא הופך לעמום ואפרפר. לצד פגעי הזמן, גם החשיפה לשמש, זיהום האוויר, שינויים הורמונליים ומתח נפשי פוגמים במראה העור. למרבה השמחה, ניתן להחזיר לעור את החיוניות שלו ולטשטש את הקמטים באמצעות טיפול אנטי אייג׳ינג.

אני מציעה בקליניקה שלי טיפול אנטי אייג׳ינג המתבצע במגוון רחב של טכניקות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות:

טכנולוגיית חידוש עור מובילה - Fractional

טיפול Fractional Radio Frequency זהו טיפול אנטי אייג׳ינג המסייע למיצוק עור הפנים ולטשטוש קמטוטים וכתמים. במהלך הטיפול מוחדרות לעור מחטים זעירות שדרכן מוזרמים גלי רדיו. גלי הרדיו מחממים את שכבות הדרמיס והאפידרמיס ויוצרים בנייה מחודשת של הקולגן ואלסטין.

טיפול מזותרפיה לעור הפנים עם מכשיר מיקרונידלינג

טיפול מזותרפיה באמצעות מכשיר מיקרונידלינג נחשב טיפול אנטי אייג'ינג מתקדם המיוחד. במסגרת הטיפול אני משתמשת במכשיר הכולל מחטים זעירות היוצרות נקבים קטנים בעור. התעלות הנוצרות מעודדות ייצור של קולגן ואלסטין ושל אספקת דם מחודשת לעור. כתוצאה מכך חל טשטוש בקמטים ובצלקות והתוצאה היא עור פנים חלק יותר.

טיפול פילינג

פילינג הוא תרכובת כימית המקלפת את העור ומביא לחידושו. במסגרת הטיפול, אני מורחת על עורו של המטופל את הפילינג המסיר תאי עור מתים, מטשטש קמטים וכתמי פיגמנטציה. טיפול הפילינג מותאם לכל מטופל בהתאם לאבחון סוג העור שלו ולבעית העור ממנה הוא סובל.

טיפול אלקטרו פורציה עם מכשיר Triple MCH

זהו טיפול המאפשר להחדיר חומרי לחות, מיצוק והבהרה באופן חדשני ואפקטיבי. המכשיר מתבסס על שינויי טמפרטורה באמצעות החדרת חום של 43 מעלות וקור של מינוס 20 מעלות. כלי הדם בעור מתכווצים וכך נמנעת בריחה של החומרים הפעילים. הטיפול מתאים כמעט לכל המטופלים והוא מעניק תוצאות מרשימות לטווח ארוך.

טיפול באמצעות מכשיר ביופטרון Bioptron

מכשיר ביופטרון החדשני עובד על טכנולוגיית אור קוטבי רב צבעים. כאשר הוא חודר אל העור, המכשיר ממריץ ביומולקולות ומבנים פנים תאיים וכך מסייע לחידוש, להצערה ולמיצוק של העור. הטיפול מגביר את ייצור האלסטין והקולגן. בנוסף לכך, המכשיר נמצא יעיל בטיפול נגד פצעי אקנה בשל היותו מפחית חלב, מקל על דלקות וגירויים ומצמצם את החיידקים הגורמים לאקנה. זהו טיפול בטוח המתאים לכל סוגי העור, שאינו גורם לתופעות לוואי וללא כאבים.

אתם מוזמנים להגיע לקליניקה שלי וליהנות ממגוון רחב של טיפולי אנטי אייג'ינג שיותאמו לכם באופן אישי. זה הזמן ליהנות ממראה עור פנים יפה, חלק ובריא, ולהיפרד לשלום מהקמטים.

גלילה למעלה